• User avatar Login
    My Login
  • User avatar
  • Forside
  • Vores produkt
    • Vores filosofi
    • Vores tilgang
    • Vores Løsning
    • For HSE ansvarlige
  • Sundhedsudfordringen
  • Nyheder
  • Om os
  • Dine data
  • Webshop
  • Login
logo

Personlig coaching i ny indpakning

Få hjælp til at sætte din sundhed i system

De fleste af os vil gerne ændre elementer i vores liv - måske et ønske om et vægttab, mere overskud i hverdagen, mindre stress, en sundere og mere aktiv livsstil etc.

Mange har forsøgt sig med en app, men teknologi alene er sjældent løsningen. Den menneskelige relation mellem coach og bruger, kombineret med rådgivning og støtte, er en vigtig drivkraft for at skabe de nødvendige livsstilsændringer.

Vores nye sundhedskoncept giver dig en fleksibel og prisvenlig adgang til personlig coaching gennem en digital platform. Det holder dig til ilden og skaber varige livsstilsændringer over tid.

Sammen definerer vi dit mål. Sammen når vi det.

+Det bedste fra to verdener

Med moderne teknologi og mennesker bag vores platform får du i LifeGuard det bedste fra to verdener. LifeGuard-platformen kombinerer de gængse automatiseringsprincipper og gamification kendt fra eksisterende sundheds-apps med mennesker. Værdien af den personlige relation skaber resultater.

Værdien af en coach

Livsstilsændringer tager tid. Tipping point for at ændre vaner er oftest først efter 8+ uger. Dette harmonerer ikke med, at brugerens interesse mindskes markant efter typisk 4-6 uger. Det er den primære grund til at vi arbejder med personlige coaches som en vigtig del af Lifeguards løsning.

Værdien af den personlige relation er tydelig - vi kan fastholde medarbejdernes engagement på et højt niveau over tid og opnå tilsvarende sundhedsmæssige gevinster. Det påvirker både trivslen og bundlinjen.

logo
LIFEGUARD HEALTH APS.

Automatikvej 1, 4 sal
DK-2860 Søborg
Denmark

Links
  • Persondatapolitik
  • Handelsbetingelser
  • Følg os på Facebook
  • Følg os på LinkedIn
Support
  • Brug for hjælp med mobil-opsætning?
  • Læs mere om vores app
  • Kundeservice

Hent manual

Copyright Lifeguard Health ApS. © 2023

Need an account? Please click here.

LifeGuard Login

Nulstil adgangskode ?

For tekniske spørgsmål vedrørende platformen kontakt venligst support.

For spørgsmål vedrørende databeskyttelse / EU GDPR Compliance klik venligst her.

Lifeguards grundhistorie

< Tilbage

Support af armbånd

Vi vil i denne guide forsøge at hjælpe dig igennem de mest almindelige udfordringer, du kan møde i opsætningen af armbåndet. Hvis du ikke allerede har installeret Mi Fit, anbefaler vi, at dette gøres først. Vi anbefaler samtidig, at du instalere vores LIFEGUARDAPP samt Google Fit såfremt, du benytter en Android telefon.

Start

Du kan også downloade vores installationsmanual her

Når du logger ind på LIFEGUARDAPP ..

.. ser dine data da korrekte ud?

Ja
Nej

Når du trykker "Overfør data", ..

.. er det muligt at overføre data?

Ja
Nej

Overførsler kan tage op til 3 min.

Læg venligst telefonen et par minutter

Det virker stadig ikke - kontakt support

Du kan altid se se dine data på platformen

Gå til profil

Klik her for at gå til profil

Angiv venligst hvilken telefon du benytter

iOS

iPhone

Android

Samsung, Xiaomi Huawei, Nokia, OnePlus, Motorola

Vores LIFEGUARDAPP henter data fra Apple Sundhed

Bekræft venligst at den pågældende data ser korrekt ud i Apple's Sundheds-app?

Det gør den
Det gør den ikke

Bemærk at Apple Sundhed allerede er installeret på din telefonen. Du kan læse om al opsætning ved at klikke her.

Dette betyder højst sandsynligt, at ..

LIFEGUARDAPP ikke har tilladelse til at læse data ..

.. fra Apple Sundhed

Klik her for at verificere, at LIFEGUARDAPP må læse data

Dette betyder højst sandsynligt at, ..

Apple sundhed ikke modtager data fra Mi Fit

Klik her for at se om Apple Sundhed modtager data fra Mi Fit

Slå Lifeguard APP til

  1. Åbn appen Sundhed.
  2. Tryk på dit profilbillede i øverste højre hjørne
  3. Tryk på Apps under Anonymitet.
  4. Tryk på LifeGuard og slå de sundhedskategorier til, som appen skal kunne læse.
  5. Du kan nu gå tilbage i LIFEGUARDAPP og se, om det løste udfordringen
LifeGuard var allerede slået til - kontakt support

Slå Mi Fit til

  1. Åbn appen Sundhed.
  2. Tryk på dit profilbillede i øverste højre hjørne
  3. Tryk på Apps under Anonymitet.
  4. Tryk på Mi Fit og slå de sundhedskategorier til, som appen skal spore.
Det var allerede slået til
App'en var ikke på listen

Prioritere data fra Mi Fit

  1. Åbn appen Sundhed og tryk ind på den pågældende data.
  2. Rul ned og tryk derefter på Datakilder og adgang.
  3. Tryk på Rediger for at priotere Mi Fit data.
  4. Tryk på knappen Skift rækkefølge ud for en datakilde, og hold den nede, og træk den derefter op eller ned på listen for at vælge data-priotering.
  5. Tryk på OK.
Dette hjalp ikke - kontakt support

Tilføj Mi Fit til Apple Sundhed

  1. Åbn appen Mi Fit, og tryk på Profile i bunden af app'en
  2. Rul ned, og tryk derefter på Add accounts.
  3. Tryk på Health
  4. Tryk på OK.
  5. Du kan nu gå tilbage i LIFEGUARDAPP og se om det løste udfordringen
Dette hjalp ikke - kontakt support

Vores LIFEGUARDAPP henter data fra Google Fit

Bekræft venligst at den pågældende data ser korrekt ud i Google Fit?

Det gør den
Det gør den ikke

Du har muligvis logget på med forskellige Google-konti på Google Fit og LIFEGUARDAPP. Vi anbefaler, at du afinstallerer vores LIFEGUARDAPP og installerer den igen

  1. Åbn appen Google Play Butik.
  2. Tryk på menuen Menu efterfulgt af Mine apps og spil.
  3. Tryk på appen.
  4. Tryk på Afinstaller.
  5. Du kan nu gå tilbage, installere app'en, og logge ind med den samme konto, som du er logget ind med i Google Fit og se, om det løste udfordringen
Dette hjalp ikke - kontakt support

Tilføj Mi Fit til Google Fit

  1. Åbn appen Mi Fit og tryk på Profile i bunden af app'en
  2. Rul ned og tryk derefter på Add accounts.
  3. Tryk på Google Fit
  4. Tryk på OK.
  5. Du kan nu gå tilbage i LIFEGUARDAPP og se, om det løste udfordringen

Bemærk at integration med Google Fit kan tage optil 24 timer. Hvis du vil have, at Google Fit kun benytter skridt fra armbåndet, bedes du slå alt andet registrering fra.

Dette hjalp ikke - kontakt support

Bemærk, at du altid kan følge dine egne indbrettede skridt på Fit-score fanebladet på siden Mine data eller indberette egne skridt under Min profil. Skulle du opleve fejl ved de indberettede skridt, kan du altid opdatere dem på Min profil eller kontakte support.